Shop More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
July 11
Image Size
45.7 KB
Resolution
320×240
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
461
Favourites
423 (who?)
Comments
43
×
I feel I could do better by NSAlchemist I feel I could do better by NSAlchemist
Doesn't even know why anymore. Sighs but at least its SOOOOO much better than before, so happy. <3 :dummy:

for :iconreal-iced-tea: Accidentally turned Toots into a dog but she absolutely adored it.

Hope she doesn't mind this failure attempt at shading xDD


7.11.14
Toots. real-iced-tea
Add a Comment:
 
:icon9pinkcats:
9PinkCats Featured By Owner Nov 9, 2014  New member
cute ^^
Reply
:iconlalaluli:
lalaluli Featured By Owner Nov 9, 2014  New member Student Digital Artist
kawaii
Reply
:iconfrxstbite:
FrXstBite Featured By Owner Oct 18, 2014  Student General Artist
That expression is priceless XD
You really are getting better with your pixels, good job :)
Reply
:iconchewycrackers:
ChEwYcRaCkErS Featured By Owner Aug 6, 2014
Wow I just love this piece of art, it's so nice and we'll thought out. I love and adore it, it is cute, too. great job in this, I love this piece of art!
Reply
:iconi-ran-so-far-away:
I-Ran-So-Far-Away Featured By Owner Aug 5, 2014   Digital Artist
haha I love her expression. Sure you could do better but we can always do better! I think you did a great job. Her fur looks very fluffy :3
Reply
:iconnsalchemist:
NSAlchemist Featured By Owner Aug 5, 2014  Hobbyist Digital Artist
xD Thank you and I suppose that is true. ^^ I was kinda aiming for that ^^; sadly looking at it now im like I overdid it. Gotta love older art like that xD

:heart: Thank you so much though ;u;
Reply
:iconi-ran-so-far-away:
I-Ran-So-Far-Away Featured By Owner Aug 5, 2014   Digital Artist
haha yeah well you can't learn if you don't try new stuff, right? heh
Reply
:iconnsalchemist:
NSAlchemist Featured By Owner Aug 6, 2014  Hobbyist Digital Artist
To true xD
Reply
:iconkirwick:
Kirwick Featured By Owner Jul 26, 2014  Hobbyist Digital Artist
Adorable little furbutt! :33 Cool colors!
Reply
:iconnsalchemist:
NSAlchemist Featured By Owner Jul 31, 2014  Hobbyist Digital Artist
xD Thanks!
Reply
Add a Comment: